Valuta:
Nederland

Verzenden & retouren

Zodra u uw bestelling heeft geplaatst wordt u gepresenteerd met een bevestiging scherm order details over wat je gekocht hebt, hoeveel het kost en leveringsmogelijkheden. Op dit moment vindt u ook een bevestiging per e-mail opnieuw met vermelding van de gegevens voor uw administratie worden gestuurd. Deze e-mail is echter niet aan te geven dat uw bestelling is of begonnen te worden verwerkt of een bevestiging van het contract van aankoop.

Zodra wij uw bestelling hebben verwerkt, krijgt u een tweede e-mail van ons ontvangt details over wat u hebt gekocht en de bevestiging dat uw bestelling is verwerkt. Voor het Verenigd Koninkrijk leveringen, zullen we ook u op de hoogte van uw tracking referentienummer. Als u hebben gecontracteerd voor overzeese leveringen, zal Barlin Levering bevestigen dat zij uw goederen verzameld voor levering aan u en u te informeren over uw tracking nummer. Door te klikken op de tracking verwijzing link die u zullen worden genomen om de website van de koerier, waar u de voortgang van uw levering kan zien.

 We hebben een Collect in Store service beschikbaar is, kan je je om deelnemende winkels in het Verenigd Koninkrijk geleverd. Zodra uw bestelling is door u gekozen winkel afgeleverd, zult u een e-mail ter bevestiging is het klaar om te worden opgehaald, deze e-mail zal ook uw unieke levering code die nodig is voor het verzamelen van uw pakket bevatten. Uw pakket zal 5-7 werkdagen te leveren op te slaan voor slechts £ 4,99. Elke keer dat je onze Collect gebruiken Store bezorgservice en het verzamelen van uw pakket van onze eigen winkels, zult u een £ 5 voucher te besteden in de winkel te ontvangen, zult u uw voucher worden gegeven door onze winkelpersoneel wanneer u uw pakket te halen. Deze voucher is niet beschikbaar via Collect + winkels of bij de Collect + bezorgservice gebruiken.

Uw pakket kan alleen worden opgevangen binnen de gekozen winkels openingstijden. Zorg ervoor dat u uw bestelnummer, unieke aflevering code (van uw bestelling collectie e-mail) en een identiteitsbewijs, als je niet alle drie hebt, zult u niet in staat zijn om uw bestelling te verzamelen.

Aanvaardbare vormen van ID zijn:
• Cheque Garantie / creditcard / betaalkaart
• Bank / Building Society Book
• Geldig paspoort
• Chequeboekje
• Rijbewijs
• Bill Utility

Voor jongeren onder de 18:
• National Insurance Card
• Medische Card
• Besparingen Book

Houd er rekening mee dat als u wilt iemand anders om het pakket te verzamelen over uw naam, zullen ze een bewijs van uw identiteit of identificatie nodig hebt met dezelfde achternaam als de jouwe.

Je hebt tot 28 dagen om uw pakket afhalen van de winkel, zul je drie keer herinnerd worden binnen deze termijn aan bestelwagen uw pakket. Als u binnen deze termijn niet aan pick-up van uw perceel, zal het worden teruggestuurd naar het magazijn, zult u dan nodig hebt om de klantenservice te spreken voor een terugbetaling.

Als je pre-order items met een lanceerdatum heeft besteld, zullen we dan uw totale bestelling te reserveren tot de lanceringsdatum. De totale bestelling wordt verwerkt door ons op of vóór de dag van de lancering.

Levering van gepersonaliseerde Pre-order items

Als je pre-order items hebben besteld met een lanceringsdatum en verzocht voor het item kunnen worden, zullen we dan uw totale bestelling te reserveren tot de lanceringsdatum. Pre-Bestelde gepersonaliseerde items mogen niet worden geruild (let op: dit heeft geen invloed op uw wettelijke rechten). We kunnen niet garanderen dat 24 uur per dag levertijden op gepersonaliseerde items, we zullen proberen te verwerken uw bestelling klaar voor levering aan u door ons (UK orders) of Barlin Delivery (internationale bestellingen) op tijd echter te wijten aan de lange verwerkingstijd is dit niet altijd mogelijk . De totale bestelling wordt verwerkt zodra de goederen zijn gepersonaliseerd.